Motywacja-Ograniczenia nie istnieją 2

cropped-cropped-cropped-unnamed.jpg

 

Ostatnim razem, w poprzednim artykule pisałam o tym,że ograniczenia nie istnieją, że historia mnie zapamięta.

Dzisiaj ten pogląd, słowa i czyny nie zmieniły się, od 6 lat wstecz. Po szcześciu latach, wspinanie się na górę, jestem blisko jej szczytu. To ile ta droga do sukcesu będzie trwała, zależy tylko od nas, od naszego nastawienia, od działań jakie poczynimy, a przede wszystkim od narzędzi jakie do tego wybierzemy. Bo jeszcze w życiu nie słyszałam, aby ktoś osiągnął cokolwiek, bez zaangażowania się w to. Przy osiąganiu sukcesu, to podstawowy czynnik, czyli aktywność.

 

 Moim narzędziem jest właśnie własny depozyt złota, gromadzenie i oszczędzanie dzięki niemu, pieniędzy. Jak również motywacja, osiąganie założonego celu i przede wszystkim brak prokrastynacji czyli lenistwa.

O motywacji i prokrastynacji możesz więcej przeczytać tutaj:

https://ewanowosielecka.wordpress.com/2015/08/07/psychologia-pozytywna-w-biznesie-cz-5-prokrastynacja-a-motywacja-co-to-takiego-jest/

78_1

 

Kiedyś też zaczynałam swoją drogę w biznesie, nie było łatwo, ale dzięki temu jestem dzisiaj tu gdzie jestem i wiem, że to dobra droga, którą wybrałam i nie żałuję tego. Jestem zadowolona, że mogę posiadać złoto praktycznie za 0zł oraz zarabiać.

 

Zawsze sobie mówię, że to co będzie ze mną, z moimi dziećmi (bo ode mnie póki co są zależne), mogę sama ukształtować, mogę zrobić wiele aby życie młodego człowieka oraz moje, wyglądało zupełnie inaczej.

 

slide_9

 

b06ba18027cb09-540-210-18-400-2481-962

 

Nasza aktywność, powinna też być związana z użyciem konkretnych narzędzi, aby osiągać sukces, takich aby było skutecznie, w miarę szybko i sprawnie. Takie narzędzia są między innymi w Klubie Noricum, od 6 lat. Każdy z nich może skorzystać i zacząć budować swój sukces całkiem spokojnie i bez przeszkód.

Bez motywacji, bez działań, bez pracy nad sobą, bez samooceny szczerej, nie wiele się w życiu osiągnie. Nie wiedziałam na początku, jak do końca się za to wszystko wziąść, ale wiem jedno, że nie trzeba być geniuszem czy strasznym wykształciuchem, aby się o tym przekonać i zmieniać swoje życie. No chyba, że ktoś nie ma celów ani nie chce nic osiągnać, ale myślę że takich osób jest zdecydowanie mniej,a najlepiej aby za sprawą Klubu Noricum, było coraz mniej.

 

Dlatego pierwsze od czego zaczynam swój dzień to motywacja. Nie ma motywacji bez ściśle określonego celu, który wypisać sobie trzeba czerwonym kolorem i dużymi literami, a także powiesić nad łóżkiem.

 

 

Moje motto: „OBUDŹ SIĘ Z MOTYWACJĄ, ZAŚNIJ Z SATYSFAKCJĄ”.

 

 

obudz_sie_z_motywacja_2014-03-26_07-39-44

 

DOBRYM SPOSOBEM DĄŻENIA DO CELU JEST:

-jego wyznaczenie;

-systematyka wykonania działań;

-nie poddawać się mimo wszystko choćby GRAD bił nas po plecach od rana do nocy;

-nad łóżkiem powiesić sobie swój wyznaczony cel np. do sierpnia 2017 wybuduje dom;

 

Nie trzeba być wielkim mówcom, nie trzeba studiować fakultetów, aby osiągnąć wiele w życiu. Chyba, że ktoś za cel założy sobie zostanie lekarzem lub innym specjalistą, to wymaga lat nauki i również wyrzeczeń , nie spania po nocach, zaliczania egzaminów itd. Lecz tak na prawdę, każdy z nas codziennie zdaje taki egzamin z życia, lecz nie wiele osób sobie z tego zdaje sprawę. Ze wszystkim jest tak samo, zasady z życia, przydają się w biznesie i na odwrót. Jak również zasady w sporcie, niczym się nie różnią. Wszędzie chodzi o to samo, o osiąganie wyznaczonego celu. Zasady te stosuję od lat w całej sferze życia. Jak chcę aby dzieci nie chorowały, muszę o to zadbać i do tego dążyć, kiedy chce aby w domu był porządek, także muszę o to dbać i sprzątać, to są małe cele, lecz składają się na całe życie. Jak również wszystko jest połączone ze sobą. Kiedy nie posprzątam porządnie, to i będzie brud, dzieci i ja będą chorować. Więc z tym się za bardzo nie pokłócimy. Napisałam na ten temat wiele kursów, zrobiłam dużo wykładów dla ludzi i to przynosi mi efekty od 6 lat jestem w Klubie Noricum i jestem coraz silniejsza. Polecam poczytać książki Roberta Kiyosakiego „KOD BOGACTWA” „SPISEK BOGATYCH” „BIEDNY, BOGATY OJCIEC” oraz „KWADRANT PRZEPŁYWU PIENIĄDZA według Kiyosakiego”. Trzy najciekawsze książki, które dotyczą tematu zarabiania, bycia bogatym i zamożnym. Oraz miliony sprzedanych egzemplarzy, a co za tym idzie miliony zmienionych istnień w coś lepszego, lepiej działającego.

No i oczywiście na końcu polecę Wam film „SECRET”, w nim już dokładnie dochodzimy, do sedna sprawy i wszystko się rozwiązuje.

 Ja również zapraszam Was na krótki wykład na temat PSYCHOLOGII POZYTYWNEJ W BIZNESIE, której jestem autorką i która w 100% sprawdza się, jeśli chodzi o osiąganie sukcesu w biznesie i nie tylko. Nie którzy się z tym rodzą, a nie którzy muszą się tego nauczyć jak osiągnąć sukces w życiu zawodowym, a  jednocześnie osobistym.

PSYCHOLOGIA POZYTYWNA W BIZNESIE-E.NOWOSIELECKA

 

Jak mi się kończy paliwo, bo nie twierdze że zawsze jest pieknie i cudownie. Wtedy odcinam się od negatywnych ( myśli od razu. Mózg jest takim urządzeniem, które koduje pewne zachowania, jeśli nauczymy GO, odwracania uwagi od złych i ciężkich myśli, to będzie nam dużo łatwiej, osiagnąć założony cel. Ja za bardzo nie znam tego uczucia zwiątpienia, ale większośc ludzi to ma, dlatego trzeba się motywować i nigdy nie poddawać.

Ja się motywuje tym:

https://www.youtube.com/watch?v=ZtLlfdyDySY

 

Co Ty na to abyś to Ty był zwycięzcą w swoim życiu??? Aby zapamiętała Cię historia??

 

 

safe_image

Zrób coś wyjątkowego dla siebie i swojej Rodziny.

Jeśli ktoś nie ma bogatych krewniaków, spadku lub po prostu dobrze płatnej pracy, powinien zwyczajnie zacząć oszczędzac pieniądze. Lub jeśli nie chce być w kwadrancie przeływu pieniędzy w grupie najemników płatnych za stawkę, którą normalnie można sobie do kosza wrzucić, jeśli chce mieć porządną emeryturę i nie chce czekać, przypadkowo do śmierci na nią, powinien założyć własny depozyt złota, bo tylko to jest bezpieczne na wypadek upadku banków i systemu emerytalnego.

 

images (2)

Możesz zarabiać na samym złocie, jak również na polecaniu tego sposobu oszczędzania innym, razem z Klubem Noricum LTD. Klub Noricum powstał w 2010 r. i jako pierwszy wprowadził ten temat do Polski, firme stworzyło trzech Polaków, więc wszystko w domu zostaje, jak to się mówi.

images (2)

Dowiedz się więcej na temat depozytu ZŁOTA  i zacznij inwestować tak jak Robert Gwiazdowski,Robert Kiyosaki i ludzie na całym świecie !

 

Dowiedz się więcej na temat DEPOZYT ZŁOTA  oraz zyskownym i bezpiecznym inwestowaniu w złoto.

Możesz mnie znaleźć i spotkać najczęściej w Krakowie, lecz również w Warszawie, Katowicach i innych dużych miastach.

Skontaktować się możesz ze mną po przez:

https://www.facebook.com/ewa.nowosielecka

https://www.linkedin.com/in/ewa-nowosielecka-39078579?trk=hp-identity-headline

https://plus.google.com/u/2/+EwaNowosielecka/posts

https://twitter.com/ewanowa264

SKYPE: ewa.kukla7

 

Pozdrawiam Ewa Nowa

6 Comments

Skomentuj

